Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 30 вересня 2023 р.

 Напиши листа захиснику України


Привіт, cолдате! Ти мене не знаєш,
Я — просто дівчина, живу собі, як всі.
В моєму місті тихо, не стріляють.
Але війна торкнулася душі!

Чому пишу тобі? Бо серце просить,
Бо я так звикла, і вірші, що на душі,
Я викладаю на листі!
В моїй країні сльози, біль і розпач,
І так нестримно пишуться листи…

  Напередодні Дня захисників та захисниць України, в Ланнівській сільській бібліотеці проведено акцію « Напиши листа українському солдату»,  в якій взяли участь як дорослі так і малі відвідувачі книгозбірні. З щирістю та любов'ю були написані слова вдячності та побажання захисникам, нашим землякам- односельцям, які захищають українську землю від російських окупантів.





Діти та дорослі жителі нашого селища дякують захисникам за можливість працювати , навчатися в школі та відпочивати,  за спокійні дні і ночі. Від щирого серця бажають міцного здоров'я, наснаги, терпіння,  витримки, завжди йти тільки вперед , не зупиняючись, задля мирного неба над Україною.

Усі листи будуть відправлені нашим захисникам  разом з волонтерською допомогою.

Немає коментарів:

Дописати коментар