Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 7 квітня 2021 р.

                                                Я - моє здоров'я -моє життя

                                                                       




                                                                                 "Здоров’я – мудрих гонорар"

                                                                                               П. Ж. Беранже

     Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова    людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.

            Сьогодні до Всесвітнього дня здоров’я в Ланнівській ЗОШ І-ІІІ ст.  бібліотекарями шкільної та сільської бібліотек був  проведений бібліомікс

« Я - моє здоров'я -моє життя». Учні 6-х класів активно брали участь в цікавих конкурсах та завданнях, присвячених Дню здоров'я. Це інтерактивна гра

« Мистецтво бути здоровими» , завдання «Без права на помилку», гра

 « Зрозумій мене»,  «Перша допомога», « Народна аптечка», « Морозиво настрою» . Особливо учням сподобалися руханки з відомими артистами, які зарядили учнів бадьорим настроєм та позитивними емоціями на цілий день.











Немає коментарів:

Дописати коментар