Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 23 жовтня 2018 р.

                                           ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ  КНИГ


 Для мене книги – світло дня,
Для мене книги – зорі ночі...
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі...
Петро Гоць

  Нещодавно  Ланнівська сільська бібліотека запрошувала учнів початкових класів на бібліотечний урок " Подорож до країни книг". Бібліотекар ознайомила учнів з струкурою бібліотеки, її відділами. До уваги дітей було представлено різновид книжкового фонду.
Також учнів було ознайомлено з самою книгою, її структурою.
  


Дітей було ознайомлено з новими надходженнями. Учні з задоволенням брали додому книги Всеволода Нестайка, Сашка Дерманського, Зірки Мензатюк та інші. 
                                                 
У бібліотеці учнів зацікавила виставка " Світ забутих речей", на якій представлені речі, якими люди користувалися в минулому, а сьогодні вони вже забуті.

   У зоні відпочинку діти мали змогу пограти в настільні ігри : шахи, шахмати, більярд, поскладати конструктор "Лего", поліпити пластиліном. 



По закінченню уроку бібліотекар подарувала учням закладинки для книг та пам'ятку поводження з книгою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар